Jeśli utraciłeś swoje hasło do konta, ale posiadasz dostęp do swojej skrzynki e-mail (tej, której adres został podany podczas rejestracji), to możesz samodzielnie zresetować swoje hasło. Reset hasła polega jedynie na odebraniu wiadomości e-mail z nowym hasłem.
- Jeśli nie pamiętasz hasła do konta, kliknij przycisk „Resetuj hasło”, który znajduje się na stronie logowania:
- Na następnym ekranie w polu „E-mail” wpisz adres e-mail podany podczas rejestracji konta i naciśnij przycisk „Odzyskaj”.
- Na podany przez Ciebie adres e-mail zostanie wysłany mail z nowym hasłem dostępu. Zaloguj się na swoją skrzynkę i sprawdź pocztę. Jeśli po kilku minutach nadal nie otrzymasz maila z nowym hasłem, pamiętaj o sprawdzeniu folderu SPAM.
- Wpisz otrzymane dane i zaloguj się do platformy. Dla bezpieczeństwa możesz od razu zmienić swoje hasło.