W ramach platformy UniCloud oferujemy 14-dniowy okres testowy. W tym czasie każdy Użytkownik może sprawdzić funkcjonalności platformy i podjąć decyzję o dalszym opłaceniu i Użytkowaniu usługi.

Po zakończeniu okresu testowego wszystkie Twoje środowiska zostają zatrzymane – w tym czasie masz jeszcze możliwość zachowania swoich danych i odtworzenia środowisk poprzez dokonanie wpłaty (przycisk „Przejdź na konto płatne”). Operacji takiej możesz dokonać w ciągu kolejnych 14 dni.

Po tym okresie wszystkie Twoje środowiska zostaną trwale usunięte i nie będziesz mieć już możliwości ich odtworzenia. W momencie zalogowania się do swoje konto zobaczysz poniższy komunikat:

zniszczenie-konta-UniCloud

Nadal możesz jednak opłacić swoje konto i korzystać z platformy wykorzystując do logowania swój adres email. Jeśli natomiast nie chciałbyś tworzyć drugiego konta, a chciałbyś ponownie skorzystać z okresu testowego (np. w celu przetestowania nowych funkcjonalności, które pojawiły się podczas aktualizacji platformy), napisz do nas korzystając z formularza kontaktowego. Na pewno pomożemy!

Otagowano: